Luften smakar som en jordgubbspaj

Den här helgen bestod av en liten sväng till Göteborg med en fin vän.
Just det, tog en sväng till savannen när vi ändå var ute och åkte, hoho.
Denna fina bild in i min näsa får ni se bara för att jag tycker att det skriker vår om den, med den blåa himlen i bakgrunden och allt.



Vi var på Buttericks och provade peruker, så vad tycks? Ska jag klippa lugg...? Vet inte riktigt va, skrattar ju bara åt dessa bilder. Men vill ha förändring, NU. (Jag fick klippa bort min kompis, för jag vet inte om hon vill vara med på bloggen).

Det jag har på mig:
Hatt - Monki
Tröja - H&M
Kjol - Gina tricot
Väska - H&M

Åh vad jag älskar att det är vår, luften smakar som en jordgubbspaj trots att det inte ännu är maj!

Embla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men sötnos, tack. Vad glad jag blir! Måste passa på att säga då att jag tycker mycket om din blogg också.

2011-04-11 @ 23:20:54
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Olga

sv: Tack snälla söta fina rara du! Vad glad jag blir! Åh, Håkan är ju världens finaste och jag såg också honom i Lund i höstas. Det var fint.



Tycker om din blogg också, och ditt hår är lovely!

2011-04-12 @ 19:55:13
URL: http://beyondthis.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vad roligt ni verkar ha haft det! (: Vilken himla fin hatt!



och tack snälla du för fina kommentaren. =)

2011-04-14 @ 22:42:31
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0