Fina saker just nu

hej och hallå, det var en mindre evighet sedan jag skrev här. Kikar in med jämna mellanrum, för att skriva/sudda/skriva/sudda/skriva tills jag i frustration drämmer igen dataskärmen.
Mycket pågår i livet och det är inte alltid det lättaste att hålla huvudet över ytan. Men att låta fina saker glömmas bort ger mig ångest, så här är fina saker som hänt/händer/kommer att hända:
 
- Att ha 8-timmarsbrunch en gång i månaden med mina fyra bästa tjejer är den bästa traditionen jag varit en del av.
- "Alla pocketböcker 10 kr" på myrorna.
- Jag kan leva.
- Fyller glasburkar med eget jordnötssmör, mandelsmör, egen nutella etc. Matberedare är bäst.
- Frukost till mellofinalen efter 12 timmar bojkott av allt som kan innebära spoilers (som jag var den enda som lyckades med men det gjorde inget för att äta mûsli i pyjamas med mina favoriter framför halvdålig show var världens bästa söndagssyssla ändå).
- Att lösa korsord.
- Min familjs mops har fått valpar och jag har de senaste veckorna skypat med min lillasyster + valpar varje dag. De växer och är bland det sötaste jag sett.
- Bokrean.
- Om fem dagar sitter jag på tåget hem till familjen. Har inte träffat dem sen jul och just nu spricker jag nästan av längtan. Behöver valpgos, havsluft, tårtbak och FIFA-spelande med min lillasyster.
- Breakups bland mina bästisar vilket förutom hjärtekross, bostadskö och annat jobbigt innebär SÅ. MYCKET. GIRLPOWER. Jösses, tillsammans är vi verkligen så j*vla starka.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

mopsvalpar måste ju vara lycka i materiell form <3

Svar: alltså JA, definitionen av lycka <333
sotvatten.blogg.se

2016-03-20 @ 16:13:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åttatimmars-brunch låter verkligen hur bra som helst!

Svar: alltså jaaa! vi har det en gång i månaden, och det är LIVET.
sotvatten.blogg.se

2016-03-30 @ 10:06:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0