hela din kontur

jag sitter i hörnet
studerar dina lockar men undviker din blick
 
jag vill smaka på dina läppar och lära känna din kropp
fantiserar om dina händer på min hud
jag vill komma dig närmre än någon annan
vill höra dig viska mitt namn i mörkret och stöna högt när jag tar på dig
 
tryck upp mig mot väggen och dra mig i håret
hångla upp mig tills jag tappar andan
 
jag vill trycka in mina naglar i din hud när jag inte kan - men måste måste måste - komma närmre.
vill andas in din doft om och om igen
 
snälla kom närmre
låt mig klä mig i din hud
 
jag studerar dina lockar
käkben
fräknar
axlar
fingrar
knän
hela din kontur
men det räcker inte
jag behöver dig så mycket närmre
jag känner inte din doft härifrån
så länge våra tänder inte slår emot varandra är vi fortfarande för långt isär.
ditt skelett mot mitt är allt jag begär
och jag begär det nu
 
men jag sitter i hörnet och undviker din blick
och du pratar med någon annan
dina händer är runt en ölburk och ingenstans på min kropp
du knycklar ihop burken till en ojämn boll
kastar iväg den mot hörnet
den landar framför mina fötter
två oönskade föremål
trasiga på utsidan
tomma på insidan
bortglömda i ett hörn
helt utan närhet

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0