"Once you fall in love, it's different"

Jag går sista året på gymnasiet och precis som alla andra gör jag ett projektarbete, och ni skulle vara så himla snälla om ni hjälpte mig med det genom att svara på några små frågor. Det handlar lite om kärlek och sånt där.
Ni kan vara helt jätteanonyma, och bara jag ser svaret
(Dock får ni gärna skriva ålder och om ni är en hon eller han eller hen.)
Puss och tack för att ni svarar! 
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hur lång tid anser du att det tar att bli kär?
Efter hur lång tid kan du säga till någon att du älskar henne/honom?
Vilken är din favoritkärleksfilm?
Av alla romantiska filmer du sett, i vilken tycker du att kärleken känns mest realistisk/äkta?
Tror du på själsfränder?
Tror du att det finns en person som är den rätta?
Tror du att man kan bli kär på riktigt mer än en gång?
Tror du att kärlek på film kan ge oss falska förhoppningar/en skev bild på kärlek i verkliga livet?
Och så får du gärna skriva några rader om du har något mer att tillägga om kärlek på film, om du inte fick fram det du ville i de andra frågorna.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0