Ibland är en lögn det finaste man har

Några fina saker:
- Att det bara är en vecka kvar i skolan och sedan är det en veckas lov.
- Den här
-Att jag lyckades hitta Sylvia Plath i vårt skolbibliotek när vi skulle läsa en bok på engelska.
-First Aid Kits spelning i måndags.
-Att den här nu finns i min garderob.
-Att jag spenderade min alla hjärtans dag under täcket, med ett glasspaket och en gråtfilm. Man ska vara ensam med stil.
-Att lyssna på sådant här och längta ihjäl sig till Juni.

Hoppas ni har det fint, puss.

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så mysigt.
sv: Nämen åh, vad söt du är. Tusen tack vännen!
Tisdagskramar. ♥

2013-02-19 @ 19:47:35
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0