Känner du lyckan genom sorgen?

Bilder från i lördags då vi var i Uddevalla med hela familjen som inte var spridd över halva Sverige för en gångs skull. Tittade på min storasystersom tävlade i friidrott, och åt lunch på mysigaste cafét där maten var både himla fin och god (jag åt en chevrétoast med pesto och vitlöksdip som var S Å god).
Det var en fin början på ett lov som är påväg att ta slut alldeles för fort.
 
(Förresten tack för de fina svaren, ni som inte har svarat får gärna fortfarande göra det här.)

Kommentarer
Postat av: isola

Superfina bilder:)

2013-03-05 @ 13:07:51
URL: http://isolation.blo.gg
Postat av: Mia

Alltså, den där pastan ser bara så god ut!

2013-03-05 @ 20:54:35
URL: http://miassenda.blogspot.se
Postat av: Kajsa

Så otippat att jag ramlade in på din blogg via din instagram och skrollar igenom och finner café Yerba, alltså cafet jag jobbar på! Världen är minst sagt liten. Kram

2013-07-11 @ 09:46:37

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0