"Sometimes I get so lonely I forget what day it is, and how to spell my name."

Det är så mycket nu. Stressar, fryser, saknar och har ingen inspiration (november är som det brukar med andra ord).
Men snart kommer december med tända ljus, julmusik och glitter. Men innan dess tänkte jag ge er några novembertips.
 
-Gjorde världens godaste risotto med campinjoner, trattkantareller och sparris en dag. Utgick från det här receptet fast ändrade lite utifrån vad jag hade hemma. Hem och laga!
 
-Har lyssnat på den här spotifylistan med melodier som får en att orka med mörkret och kylan.
 
-Här hittar ni texter alla borde läsa, tipsat av Lovisa. LÄS!
 
-Har sett flera filmer på sistone också, till exempel denna, denna, dennadenna och denna. Tyckte om dem.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: fgodling.blogg.se

vilka fina tips!! jag som aldrig ens brukar se på film ska ta mig en titt på dina filmtips!

Svar: åh det tycker jag du ska göra !
sotvatten.blogg.se

2013-12-02 @ 16:51:52
URL: http://fgodling.blogg.se/
Postat av: silvia

tänker prova risotton! har alltid velat prova det men inte riktigt vågat. men det ser så himla gott ut.

Svar: mm gör det! SÅ himla gott.
sotvatten.blogg.se

2013-12-03 @ 22:00:48
URL: http://silviagarciaa.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0