i livet just nu

Tänker på:

Vad vill jag göra med mitt liv? Var befinner jag mig om två, tre, fem, tio år? Mycket framtidstänkande just nu.

 

Tittar på:

Grey's anatomy. Har följt den med ett avsnitt i veckan i elva år (!) och tröttnar aldrig. Bra soundtrack, drama i mängder, lite blod, lite skratt, lite gråt och så mycket grrlpower.

 

Läser:

Noveller, bloggar, kokböcker och kurslitteratur.

 

Planerar:

Sommaren som jag egentligen vill ska vara 100% fri från planering, måsten och stress. 

 

Har på mig:

Mjuka och fladdriga kläder. Och vantar för våren har glömt bort umeå.

 

Lyssnar på:

Beatrice Eli, Håkan Hellström och Silvana Imam. Och min granne som verkar ha bestämt sig för att lära sig spela gitarr :)))) dygnet runt :)))

 

Äter:

Olika maträtter med en massa vegansk parmesan, tack för att du finns<333

 

Vill:

(varning för klyscha) leva i nuet. Släppa alla tankar på framtiden för en stund och försöka njuta av det som är nu, mitt liv.

 

Ser framemot:

Att bli pensionär. Men ok innan dess ser jag väl framemot brännbollsyran om knappt två veckor, håkan strax därefter och sedan att åka hem över sommaren.

 

Listan hittade jag hos sandra.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

har helt glömt bort att det är Håkan snart <3333

Svar: ååh, glömmer det också med jämna mellanrum för att bli positivt påmind sen !!
sotvatten.blogg.se

2016-05-15 @ 23:55:29
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0