Tänk på det bästa du vet, flyg sen bort i hemlighet

Idag har jag förutom pluggat historia, tagit mig tid att sy färdigt min klänning som jag påbörjade hos mormor på påsklovet. Jag utgick från en gammal vit t-shirt från mamma och köpte ett gulligt tyg med smultron på och gjorde en kjol och sydde ihop till en klänning. Blev ändå rätt nöjd. Och så fick jag en ballong av min lillasyster idag som jag flög iväg lite med.
Nu ska jag sova, för jag måste gå upp vid 6 imorgon... Nästan lika hemskt som på vardagarna, då jag går upp halv 6. Men jag ska till Göteborg, så jag kan ju sova de två timmarna resan tar.

♥Embla

Kommentarer
Postat av: lisa

finfin klänning!

2011-05-06 @ 23:26:38
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Olga

sv: Åh, visst är dem! Är lite småkär.

P.s Vilken fin klänning!

2011-05-09 @ 17:24:27
URL: http://beyondthis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0