men kärleken skonar ingen

Har inte skrivit här på över en månad, nästan två, en inte alls planerad bloggpaus. Det var Håkan i Göteborg, det var bal, det var student, jag bytte stad, jag blev kameralös, det blev midsommar, jag var stressad, jag var vilsen. Men nu har jag fått tillbaka min kamera och jag tänkte att jag kan visa er vad jag gör dessa sommardagar när jag inte jobbar nio till fem.Det har kokats flädersaft som utan tvekan är den godaste saften.
Det har pussats på och busats med kattungar.Det har tagits kvällsdopp.
Det har grillats.
Det har ätits sommarbär.
Det har tagits fler kvällsdopp...
...ätits fler sommarbär...
...och gosats mer med kattungar.
Ätits somriga frukostar har det också gjort.
Men jag jobbar nio till fem måndag till fredag och på helgerna tar jag tåget till olika platser för att uppleva sommaren så mycket som möjligt. Det blir liksom väldigt lite tid över till sådant som bloggen, dagarna flyger iväg och trots att det snart är augusti har jag knappt hunnit fatta att det redan är juli.
Jag ska försöka titta in hit igen lite oftare, men om det inte blir så är jag betydligt mer aktiv på instagram där jag heter gbgregn.
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket fint inlägg. Älskar kattungarna, smällter! :')

2013-07-29 @ 14:34:57
URL: http://completemadness.blogg.se
Postat av: Anna

fina sommarfotografier!

2013-08-10 @ 00:43:14
URL: http://sundaymind.blogg.se/
Postat av: freja

alltså sommaren, den bara försvann när man knäppte med fingrarna

Svar: Jaa fy, det går lika fort varje år.
sotvatten.blogg.se

2013-10-08 @ 18:19:13
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0