För det ekar i huvudet

♥ Denna sommar ska bli den bästa sommaren. Om mindre än två veckor är jag på Hultsfred och jag tror snart att jag spricker av längtan. Sedan lämnar jag denna ångestfyllda stad och far hem till västkusten där jag ska doppa fötterna i havet, pussa på kattungarna som just nu sparkar i min katts mage och spendera tid med mina saknade vänner. När det blir Augusti fyller jag arton och firar med att åka till Kroatien en vecka med min fina vän, och när sommaren tar sina sista andetag åker jag och min syster till Stockholm för att se Coldplay. Jag har nog aldrig längtat såhär mycket till sommaren.
 
Hittade denna text som jag skrev i början av juni, och fastän jag tycker så mycket om julen och fastän snön glittrar här utanför, kan jag inte låta bli att sakna sommaren för den var precis så fin som jag hoppades och ännu finare.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad:

Vem är du?:
Klicka i om du vill bli ihågkommen

Här kan du skriva din e-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0